måndag 30 mars 2015

Bläää

Vågar att tro att nu har det vänt.
Nu har febern gett med sig lite men det är fortfarande en bit kvar.
(Varning för kvackliga läsare...)
Min utmaning nu är att lyckas hosta/kräkas bort allt slem. Det bubblar i hela halsen och retar och inte ens när jag kräks rensas slemmet bort :-((
Fy sjutton vad envist!

Ville är lite piggare idag och det är positivt! Fast Ville med en panodil i kropp är det fart på kan jag lova.
Tur vi har sällskap av Alfons Å, hmmm.

Andreas jobbar på datorn vid köksbordet och ger en hjälpande hand och pysslar om oss när det behövs.
Han är bäst!❤️




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)