tisdag 7 april 2015

Hemma igen

Resan hem från London gick jättebra.
Vi var hemma kl.02 idag.
Och mycket riktigt gick jag direkt upp till Villes rum. Där låg mitt lilla ❤️ och sov så sött. Guud vad jag har saknat honom!
Han vaknade till och tittade förvirrat och surt på oss. Vi fick ett leende innan han somnade om.
Han har varit jätteduktig hela påskhelgen.

Vi har tagit det lugnt idag och när Iprenen hade gjort sitt i min kropp i eftermiddags fick jag feber igen.
Jag har hostat mer och mer sedan igår så jag åkte till akuten nu ikväll.
Lunginflammation sa läkaren :-((((
Jag fick inhalera ventolin och fick betapred innan jag åkte hem.
I morgon ska jag till Apoteket och hämta ut diverse mediciner, däribland Kåvepenin. Nu banne mig ska jag bli helt frisk!
Hade skuldkänslor att jag åkte halvdan till London ett litet tag sedan tänkte jag på vilken fantastisk resa och upplevelse vi gav våra äldsta prinsar och oss själva och då försvann skuldkänslorna med en gång ❤️❤️




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)