lördag 11 april 2015

Heja CIBK!

Sitter i soffan och tycker synd om mig själv. Det är jag bra på ibland;-)
Oj, vad ensamt och tomt det känns här hemma!!!!
Elias åkte med kompis till Jönköping igår där deras innebandylag ska spela Fair Play Cup i helgen.
För 20 minuter sedan åkte Andreas, Hannes och Ville dit.
Dom ska heja på Elias och killarna och kommer inte hem förrän i morgon.
Hade hemskt gärna följt med men min hälsa går före.
Jag känner mig piggare men är fortfarande trött och hostar lite fortfarande. Tänkte gå en kort promenad och komma ut i friska luften idag, det är mitt mål.
Och så ska jag hålla tummarna för Craftstaden p-02 och hoppas att det går bra för dom i helgen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)