söndag 12 april 2015

God morgon!

Längtar efter min familj!
Det är så tomt och tyst i huset.
Igår kväll blev jag bjuden på middag hemma hos min kära syster och Nicke som för dagen kom hem från en utlandsresa.
Och igår fyllde hon 40 år!
Jättetrevlig kväll!
Jag gick hem lagom till att Elias och killarna spelade sin sista match för dagen. Hannes rapporterar till mig under matcherna. Tyvärr har dom förlorat 3 av 4 matcher.
Idag spelar dom B-slutspel så nu håller jag tummarna att det går bättre för dom.
Andreas har det toppen med Ville och Hannes.

Jag skrattade gott när jag FaceTime:ade med dom igår. Ville stortrivs på hotell och röjde runt.
Ville passade på att hitta på hyss när Andreas pratade med mig i telefon, min man hade att göra...

"Nej Ville, inga skor i duschen!"

"Ville, låt sängen vara!" (fjärrkontroll till sängen som Ville lekte med)

"Inte ut i korridoren Ville!" (Ville öppnade dörren och sprang iväg)

"Nej Ville, inga sanitetspåsar i toalettstolen" (han hade redan hunnit lägga i 6 st)

Och en gapskrattande storebror Hannes.
Andreas skickade några bilder....
Mina ❤️





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)