lördag 14 mars 2015

Villes dagar

Nu i helgen har vi ju bara ett barn hemma att skämma bort.
Igår kväll var Ville ensam kung över popcornskålen. Andreas och jag fick äta på en nåder. Oj vad Ville njöt...




Idag fick Ville välja lunch ;-)
Så idag åt vi favoritlunchen på favoritrestaurangen.
Ville älskar kinamat. Ris och kyckling i currysås och nasigoreng är mumsigt!
Och "coa" (coca cola) till det, då är Ville riktigt nöjd och glad!!!...






...så nöjd och glad att pappa får en kram...


Efter lunchen blev det en sväng till sporthallen och hejade på Craftstaden. Det är jobbigt att heja så Ville passade på att sova en stund...



Snart ska vi hem till min syster och Nicke. Det blir tomt utan alla våra, tillsammans 4, stora killar som är påväg till Melodifestivalen med sin mormor och morfar.
Ha en mysig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)