söndag 22 mars 2015

Festkväll

Supertrevlig kväll i Kalmar igår kväll tillsammans med mina goa jobbarkompisar!!!❤️
God mat och dryck på Hanssons Krog! Feststämningen nådde sin kulmen på puben "Satan i gatan"!
Alltid lika roligt och trevligt!
Fest a'la "Furan"!

Hannes hade ett lyckat försenat födelsedagsparty med sina kompisar igår.

Och Ville hade det toppen hos sin kontaktfamilj!
Dessvärre blev Ville sjuk mitt i natten. Kräktes och fick feber :-((
Vi hämtade honom i morse.
Han är piggare och har nu svept 3 glasspinnar och några pastaskruvar.
Ville, jag och Elias fick stanna hemma idag. Andreas är med Hannes på innebandycup i Växjö.

Vi laddar för en ny vecka....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)