tisdag 22 juli 2014

Underbara dagar på Öland

Hemma igen! Kom igår kväll, precis i tid till Elias fotbollsträning.
Vi har haft ett par underbara lata dagar på Öland.
Sol, bad och umgänge med H:s jättetrevliga familj!
Elias och H har fått umgås! ❤️
Hannes och H:s lillebror hittade varandra fort och blev kompisar, jätteroligt!
Vi kommer definitivt ge oss på campinglivet igen, det fungerade bra med Ville trots några rymningsförsök. Andreas (jag hade ont i foten, lägligt haha) fick springa lite men oftast sprang han in i familjen L:s husvagn och där fick han vara.

Igår firade Andreas och jag spetsbröllopsdag (13 år)! Så det var spets i presenten jag fick!
Älskar min man! ❤️




Hade gärna stannat någon dag till men nu laddar vi för fotbollscup i Vimmerby.
Och så var Hannes hos läkaren för 3:e gången med sin hesa hals.
Han har varit hes i flera månader nu.
Nu väntar vi på remiss till halsläkaren.
Några bilder från dagarna på Öland...

































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)