söndag 20 juli 2014

Semesterrapport

Nu är vi påväg till Öland.
Fest fredag och lördag, för min del, så det känns härligt att åka till Öland för sol och bad.....och camping.
Det sistnämnda blir spännande med en Ville som verkar vara i busform.
Festerna var toppenroliga!
S tog med oss tjejer ut på sjön. Superskönt i sommarvärmen på en ö i skärgården.
På kvällen åkte vi hem till henne och åt god mat och partajade.
Igår var hela familjen hos grannen som har fyllt 50.
Mycket folk, jättegott att äta och dricka...en lyckad fest!

Det är allt det braiga. Det mindre bra är att något är galet med min fot. Efter halva löprundan igår fick jag ont på utsidan av foten.
Hoppas ett par dagars vila hjälper!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)