måndag 14 juli 2014

Äntligen semester

Slappardagar inleder vi semestern med. Fast igår var Andreas och jag duktiga och rensade våra klädgarderober. Vilken rensning det blev, 9 stora plastpåsar med kläder som vi skänker bort och 1,5 stor sopsäck med kläder som vi slängde.
Rensningen leder nu till att Andreas måste handla kläder inom kort. Det blev ganska tomt i hans del av garderoben.

Idag är Elias och Hannes iväg hos kompisar, Andreas har precis börjat att baka. Ville och jag tar det lugnt.




Jag har varit ute och sprungit, skit vad trött jag blev idag! Jag blir sporrad av Elias att försöka få upp farten när jag springer men lyckades inte speciellt bra idag heller.
Elias löptränar nu under fotbollsuppehållet och är riktigt snabb och uthållig, jag har inte en chans att hänga med i hans tempo.

Denna vecka har vi inte så mycket planerat. På fredag däremot åker vi till Kristdala, hälsar på svärfar och G och tar en sväng på marknaden. På kvällen ska jag iväg och
födelsedagsfesta med tjejerna, S har fyllt jämnt och ska bli firad! :-)
På lördag ska vi födelsedagsfesta hela familjen! Grannen har fyllt jämnt. Bästa, att vi har nära hem ;-)
Misstänker att vi, iallafall jag, kommer vara ganska trötta på söndag. Har då planerat att åka till Öland och tälta en natt, hoppas på bra väder. Elias tjej H bor i husvagn på Öland under sommaren så dit ska vi åka. Dom är så söta och längtar efter varandra mycket. Vad gör man inte för kärleken.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)