lördag 26 juli 2014

Duktiga killar!!!!

Nu är jag, Hannes och Ville hemma igen.
Helt slut, undrar hur trötta killarna som spelar fotboll är?!
Dom kämpade jättebra i kvartsfinalen mot Kalmar FF men det räckte tyvärr inte till seger, förlust med 1-5.
Elias gjorde ett snyggt mål på en frispark!
I morgon spelar dom sista placeringsmatch.
Killarna har gjort en superbra turnering!!!
Av 60 p-02 lag hamnar dom bland dom 8 bästa!

En kämpande Elias...( som just nu är saknad av en stolt mamma=jag)










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)