onsdag 9 juli 2014

Camping och städning

2 dagar till semester. Skönt ska det bli!
Andreas, Elias och Hannes har varit på campingäventyr med T, E och L. Killarna har badat, spelat fotboll, fiskat m.m med sina pappor. Roligt har dom haft.
Utsikten från deras tält...



Ville fick vara hemma i år, Andreas sa att han ville ha lite lugn och ro ;-)
Förstår inte vad han menar med det....
Var väl inte bökigt förra året när dom tältade och Ville inte ville sova utan for runt och levde rövare i tältet halva natten, haha.
Ville och jag hade det mysigt och lugnt hemma. För lugnt tyckte Ville som saknade resten av familjen.
Efter att han städat, IGEN, stod ha i fönstret och ropade efter "pappa"



Ville har fått städdille. Igår städades både skor och kläder undan...







Ordning och reda, hmm.
När jag åkte till jobbet i morse åkte Ville till sin mormor och morfar.
Bra dag har vi haft! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)