lördag 11 maj 2013

Sköna maj välkommen...

Njuter av värmen och det soliga vädret på många sätt!
En av dom skönaste och bästa sakerna är att man inte behöver klä på sig själv och Ville massor av kläder.
Ser på Ville vad lycklig han är att när han utforskar trädgården i bara byxor och tröja.
Allt blir så mycket smidigare.
Elias och Hannes är ute jättemycket. Bandyspel, nyinköpta tennistränare, lekplatsen med kompisar m.m, m.m, upptar deras fritid. Ja, om det inte är fotbollsmatch eller träning på gång vill säga.

Igår var jag och mina jobbarkompisar på Kalmartravet. Första gången jag är där och det lovar jag blir fler gånger. Jätteroligt och spännande!
11 lopp kördes igår och vi var med och spelade i alla. Inga stora summor satsades men oj vilket jubel som utbröt när vi fick in någon satsade häst.

Idag laddar jag om batterierna för en kväll med mina vänner.
Ska bli roligt, det var länge sedan nu.

Elias kom just och drog en rolig vits;
-Windows kunde inte öppna filen.
-Vill du ha yoghurt istället?





































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)