torsdag 16 maj 2013

Sjukstuga

Stolta och duktiga killar kom hem från skolan.
En gång tidigare har det hänt att Andreas och jag är sjuka samtidigt och nu hände det igen.
Så Elias tog med sig Hannes till och från skolan idag.
Båda två kände sig stora och ansvarstagande idag. :-)
Här hemma har vi mest bara sovit, vilat och tagit hand om Ville som efter en Alvedon blev pigg och busig, hmm.
Andreas har ont i kroppen och feber.
Ville och jag har vansinnigt ont i halsen och hostar.
Hoppas nu att detta vänder fort!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)