torsdag 2 maj 2013

Andreas

Idag har Andreas fortsatt vara min älskade man!
Han började dagen med ett besök på soptippen, det gillas verkligen av mig!
Snart går det att ta sig ner i källaren igen ;-).
Efter utvecklingssamtal och ortopedbesök åkte han till jobbet.
Och nu, efter att suttit över 1 timma i bilkö för att komma hem och hämta barnen på fritids och dagis (jag har jobbat), skjutsat barnen hit och dit, uppvaktat en kompis som fyller 40 idag m.m, ska han avrunda dagen med ett billopp på iPaden, enda problemet är att jag sitter och skriver på den så nu får jag sluta.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)