lördag 2 mars 2013

Rolig dag!

Idag har jag haft en jättetrevlig och rolig dag med K i Kalmar.
Shopping, som kanske inte riktigt blev som vi tänkt oss men vad gör väl det när man är i bästa tänkbara sällskap och sitter på kinarestaurang och njuter en lååång stund.
Flamsigt och roligt hade vi det när vi letade stan runt efter en nerlagd (visade det sig) barnklädesaffär.
Nu sitter jag hemma och väntar på att min familj ska komma hem från innebandymatchen dom är och tittar på. Sedan blir det hem till bästa familj E en sväng.

Ville vaknade pigg och glad tidigt i morse. Efter att ha fått sin morgonvälling var han ännu gladare....och piggare.
Han bjöd på skönsång i sängen och väckte tillslut hela huset, stackars våran nattgäst (Elias kompis).
Skönt att se honom pigg och matglad igen. Han har lite att ta igen på matfronten. Under sjukdomen tappade han ganska mycket i vikt men det jobbar Ville på...

Dessa bilder tog jag när vi precis hade kommit hem från sjukhuset...

























2 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder. Vilka fina killar ni har. Kram Petra

    SvaraRadera
  2. Tack Petra! Det tycker vi med ;-)). Kram Ulle

    SvaraRadera

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)