lördag 9 mars 2013

Helgrapport

En helgrapport från mig.
Veckan som varit var jätteintensiv både på jobbet och hemma.
Kökschefen var på semester hela veckan så jag fick göra ett inhopp.
Mycket att tänka på men allt gick bra, jätterolig och lärorik vecka!
På hemmafronten hanns det med mycket också...
Ville var hos sin sjukgymnast på besök. Allt är bra och Ville fortsätter vara en aktiv kille som utvecklas bra i sin egna takt.
Inget nytt på den fronten.
Elias var hos läkaren angående hans krånglande mage som nu är mycket bättre.
Jag var på fotvårdsbehandling. Första gången jag provade på det och det var jätteskönt! Fötterna kändes så mjuka och lena efter 1 timmes behandling som avslutades med fotmassage. Kittlig som jag är satt jag fnissande och vred på mig i stolen.
Jag använder min friskvårdspeng och har nu 4 tillfällen till att se fram emot:-).
Andreas, jag och Ville var på habbadet. Ville är jätteduktig och nya utmaningen för honom är att lära sig flyta på rygg.
Ville blev lite trött och kinkig mot slutet av badtimmen och då var nappen lockande....








Men innan var han en glad badpojke....




I fredags efter skolan var det äntligen dags för Elias, Hannes och kusinerna att åka med mormor och morfar till Stockholm.




Idag har dom varit på repetitionen av melodifestivalen på Friends arena!
Fick ikväll en rapport från 2 mycket nöjda och glada killar i Stockholm.
I morgon kommer dom hem :-).
Ville, Andreas och jag började helgen med lite shopping. Av shopping blir man hungrig så vi gick till Lilla Krogen och åt middag. Ville var så hungrig!








Idag har vi varit i Sävsjö och tittat på en liten bil som vi ev. ska köpa.
Vi känner behovet av en extra bil att ha och köra med här hemma i stan.
Efter provkörning och bananätande (Ville) åkte vi vidare till Växjö. En dag med shopping och flanerande fick det bli.
Ville är så tålmodig och snäll, han sitter i sin vagn och i bilen utan den minsta protest.
Men när vi kom hem fanns det ingen hejd på hans framfart, förståeligt!
Jag var framme med kameran och lyckades äntligen ta lite bilder på en "ståtränande" Ville.












Och efter träningspasset och popcornätande blev Ville så här trött...




God natt alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)