måndag 18 mars 2013

Hemmamåndag

Idag har jag varit hemma med Ville. Han är mycket piggare men vill inte äta och var hemskt dålig i magen igår.
Idag har det varit bättre så i morgon lutar det åt att han får gå till dagis.
Jag har inte heller känt mig speciellt pigg idag så vi har tagit det väldigt lugnt, Ville och jag.
Hans favorit dvd, hopphatten, har gått varm här hemma.
Helgen blev inte riktigt som planerad eftersom Ville var sjuk.

Vi var och tittade på Elias som spelade innebandy, varsin match såg Andreas och jag. Hannes var där men tittade inte så mycket, han och kompisen L hade mycket annat att göra som vanligt.

På söndagen hade vi besök av familjen K. Ville var pigg och glad och åt mariekex, det enda han åt på hela helgen.

Nästa helg hoppas jag vi alla är friska, vi har många roligt saker inplanerade.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)