fredag 18 januari 2013

Fredagsmys

I eftermiddags lämnade vi Ville hos familjen K. Första gången han var ensam hemma hos dom och det gick bra. Medans han var där åkte Elias, Hannes och jag till stan och inhandlade fördelsedagspresent till Andreas (som fyller på söndag) och så handlade vi lite kläder till dom.
Blev minst sagt förvånad när dom valde vars ett par färgglada byxor!

I kväll har vi haft fredagsmys med våran mellanprins Hannes. Elias är med familjen K och tittar på innebandy i Västervik. Det blir sen hemkomst så han ska sova över hemma hos dom.
Ville somnade tidigt i kväll, trött efter ännu en intensiv vecka innehållande bl.a
första badtillfället för året.
Hannes har varit lite låg i eftermiddag/ kväll efter att han råkat ut för en liten olycka på fritids idag. Han och kompisar åkte kana på ett berg, kompisen som åkte framför fick tag på en grov gren som hon släppte, efter kom Hannes som fick grenen rakt i pannan. En jättestor ömmande bula blev följden av olyckan. Stackars Hannes! Han somnade i mitt knä, mätt på popcorn och hans egentillverkade drink bestående av färskpressad citron, lite socker och vatten.
Trevlig helg!


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)