lördag 24 november 2012

Sjukstuga....igen

Nu är det helg igen!
Och nu är det Hannes och Villes tur att vara sjuka :-(. Igår när jag hämtat Ville på dagis hade han lite feber, lät väldigt hes och hostade.
Så det var bara Hannes och jag som på eftermiddagen åkte hem till familjen E och hälsade på deras underbara lilla bebis A, som bara är några veckor gammal, och stolta storasyskonen E och J. Jag satt länge med lilla A i famnen och bara njöt, det är verkligen något speciellt med dom små, små liven!

Hannes vaknade i morse, gick ner till tv:n som vanligt, vi anade inget förrän vi kom ner och hittade en sovande Hannes i soffan. Han hade 38,5 graders feber, var hes och hostade men påstod att han kände sig alldeles frisk och jag vet varför....
Fotbollsavslutning i Enemar och grannfamiljerna på middag i kväll, något som Hannes för allt i världen inte ville missa!
Nu fick vi tyvärr ställa in båda tillställningarna.
Fotbollsavslutning får Hannes vänta på ett bra tag till men en kväll med grannarna ska vi planera in så snart det går! Det ser vi fram emot!

Nu hoppas jag bara att vi inte smittade familjen E igår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)