söndag 11 november 2012

Firarhelg

Denna helg har varit firarhelg!
Igår var vi hos mamma och pappa och åt god middag. Vi passade på att fira pappa en dag tidigt.
Ville tycker verkligen om att klättra i deras heltäckningsmattklädda trappa! Uppför går det jättefort! Vi turades om att vakta Ville i trappan, vi ser klättrandet som lite träning för honom.

I morse firade barnen Andreas med presenter och ett fint skrivet kort.
Efter frukost åkte vi till Ingatorps sporthall och lämnade av Elias, innebandylaget spelade 2 matcher där idag. Vi andra åkte hem till L och kusinerna N och E. Vi överraskade "faster" L på hennes födelsedag. Roligt!
Lagom till första matchen började spelas var vi alla på plats i sporthallen och hejade på Elias och killarna.
Kämpande duktiga killar som vände underläge till vinst i första matchen och spelade oavgjort i den andra matchen!
Ville är en okomplicerad liten kille så när han blev trött somnade han i mitt knä. Jag har svårt att förstå hur han kunde sova i det livet som var, fullsatt sporthall med hejande barn och vuxna och domarens visselpipa ekande i hallen. Det var ju dessutom spännande så jag glömde bort mig ibland och ropade till men Ville sov.
Efter matcherna åkte vi till barnens farfar i Kristdala och uppvaktade honom på farsdag. Farfar och G bjöd på god eftermiddagsfika!
Mätta och nöjda med dagen kom vi hem vid 5-tiden.
Nu sover dom två yngsta killarna i familjen, Elias har gått och lagt sig (sover inte än) och Andreas och jag mumsar kebabrulle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)