måndag 1 oktober 2012

Mystid med barnen

Helgen var toppen!
Hann med många trevligt saker...
En Kalmartur med Elias. Han behövde en ny vinterjacka, skor och kläder. Jag är verkligen glad att han inte är lika velig som mig! Han är bestämd och vet vad han vill köpa så vi kom hem med det vi skulle lagom till han skulle till en kompis på födelsedagskalas kl.14, och då hann vi med en Max-hamburgare också.
Jag älskar att ha ensamtid med mina barn, det är mysigt. Det är viktigt att hinna med det tycker jag!
Därför tog jag med mig Hannes på bio igår, Regnbågen hade filmvisning. Bra film och goda popcorn tyckte både Hannes och jag.
Ville myser jag ofta med, han är betydligt lättare att få ensamtid med.
Helgen bjöd också på tennisträning (Hannes), ridning (Ville), fotbollsmatch (Elias) och så en mycket trevlig lördagskväll med familjen T!

Nu har en ny vecka börjat.
Starten var bra...
Ville slängde sig i famnen på dagisfröken E i morse, vände sig om mot Andreas och vinkade glatt! Han trivs verkligen bra på dagis!

Och i eftermiddags fick Ville och jag ensamtid, hans bröder var upptagna med kompisar, så vad gjorde Ville och jag då?.....
Gick till lekplatsen och gungade.....och åt kottar! Ja, iallafall Ville.
Tummen upp!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)