torsdag 11 oktober 2012

Roligt besök hos hjärtläkaren

Det gick bra för Ville hos hjärtläkaren idag. Ville var duktig och höll sig stilla när EKG:et och senare ultraljudet gjordes. Kanske inte så konstigt för Ville fick full uppmärksamhet av flera sköterskor. Såpbubblor blåstes, det blåstes och busades på/med Villes fötter ( för att han inte skulle sparka undan A:s arm när han ultraljudade), det lektes med leksaker och så sjöng jag några visor.
Ville stortrivdes!
Han är fortfarande ihågkommen bland personalen i Västervik. "Åhh, är lilla Ville på besök" kvittrades det när vi kom idag.
Allt såg bra ut och det lilla, lilla hål som tidigare fanns mellan förmaken kunde A inte se idag.
Efter 1,5 timma hos läkare tog Ville och jag oss en fika innan vi satte oss i bilen och åkte direkt till dagis och jobbet.
Nu är det snart läggdags. Jag ser fram emot helgen, första veckan sedan jag började jobba som jag känner mig riktigt trött på kvällarna.
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)