lördag 13 oktober 2012

Fikalördag

Ville har varit en trött kille idag! Han har inte varit sig lik. Funderar på om han börjar bli krasslig...
Återstår att se...

Har haft familjen T här på fika idag, jättetrevligt!
Våra barn var oskiljaktiga i kväll när dom skulle hem så det slutade med att Elias fick E som nattgäst och Hannes följde med L hem och övernattar där.
Elias och E bänkade sig framför tv: n tidigare i kväll och ville titta på fotbollsmatchen Spanien-Vitryssland! Bättre tv-kväll kan man ju ha enligt mig. Vilken tur för mig att Torres inte spelade så killarna kom på bättre tankar!
Nu är det snart läggdags.
Imorgon ska vi fixa med Villes "nya" rum så att han kan flytta in. Ska bli skönt att kunna samla hans leksaker någonstans. Och så ska vi göra en myshörna av en resårmadrass och kuddar. Ville är ju inte så storväxt så han får fortsätta att sova i sin spjälsäng ett tag till innan vi gör om myshörnan till säng.
Hoppas Ville kommer att trivas i sitt rum. Jag kommer sakna att höra hans andetag när jag ska sova. Min älskade lilla prins Ville! <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)