onsdag 12 september 2012

Sjuklingen Elias

Vi har en sjukling i vårat hem.
Elias har feber och jätteont i halsen. Är verkligen inte ofta han är sjuk men nu var det hans tur.....eller otur! Just nu ligger han här på soffan och kurerar sig med ett glas o'boy.
Han har varit hemma från skolan idag och blir hemma i morgon också.
Hoppas han känner sig piggare i morgon.

Villes dag har varit bra. Han har varit nöjd och glad på dagis. Utmaningen just nu för Andreas och mig är att försöka hålla Ville vaken när han börjar krokna runt kl.17.
I eftermiddags tog jag sandlådan, gungan och rutschkanan till hjälp.
Det gick bra och Ville somnade gott kl.18.20. Det är helt okej för då vet vi att han sover till i morgonbitti.

I morgon efter att jag och Ville har lämnat Hannes i skolan åker vi till första habiliteringsbadet efter sommaruppehållet, det ska bli roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)