mÄndag 31 december 2018

GOTT NYTT ÅR!đŸ„‚

Firar traditionsenligt med att alla utom jag spelar innebandy med ett blandat kompisgĂ€ng som Murre och Lotta (tillika Villes kontaktfamilj😃) dragit ihop. I Ă„r blir vi bjudna pĂ„ lunch hos pappa efter innebandyn. Vid kl.17 startar nyĂ„rsfyrverkerierna nere vid hamnen och sedan kommer middagsgĂ€sterna Emanuelssons hem till oss. DessvĂ€rre vaknade jag med feber och dunderförkylning toppad med lite hosta sĂ„ jag tar det vĂ€ldigt lugnt idag.

Gott nytt Ă„r önskar viđŸŒŸđŸ„‚❤️



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gÀrna, jag vill lÀsa lite jag ocksÄ ;-)

(Om du Àr osÀker pÄ vilken profil du ska anvÀnda sÄ vÀlj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan pÄ knappen "FortsÀtt" och sedan "Skicka kommentar". DÀrefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan Äterigen pÄ knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)