torsdag 13 december 2018

Stockholm

Vi hade en toppenhelg i Stockholm!❤️

Vi trivs så bra i storstan inte minst våran äldsta son som njuter av storstadspulsen! 

Lördagen blev en shoppingdag som vi avslutade med middag på favoriten Ramblas. En sväng förbi lägenheten (killarna måste kolla om portkoden är densamma), sedan till lekplatsen (nostalgi) och promenad i gamla kvarteren. En kvällshandling på Hemköp Hornstull sedan är alla nöjda och glada. 

Tänker så otroligt mycket på mamma när vi är där❤️ Ser henne framför mig, saknade blir påtaglig.

På söndagen checkade vi ut och sedan var vi på Mall of Scandinavia. Mina killar gillar att shoppa🤪

Efter några timmar åkte vi hemåt till Ville❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)