fredag 21 december 2018

Jullediga🎄

Sist ut pĂ„ julledighet blev jag. Bara jag som stĂ€llde klockan i morse och begav mig till jobbet nĂ„gra timmar. Sista dagarna har jag Ă€gnat Ă„t inventering och bestĂ€lla varor sĂ„ vi kan starta upp restaurangen igen den 2 januari. Fram tills dess Ă€r vi jullediga i 11 dagar, ska bli sĂ„ skönt!😃 VĂ€lbeövligt efter en höst med bĂ„de Guldklubbsfest och julbord att planera och genomföra.

Barnen har jullov och Andreas likasÄ. Han och barnen börjar jobbet/skolan igen den 8:e januari (Andreas med ett litet avbrott den 2:a nÀr han Äker till jobbet en svÀng).

Det enda som Ă€r inplanerat förutom jul och nyĂ„rsfirande Ă€r en dag i VĂ€xjö. Hannes spelar innebandyturnering dĂ€r.👍

Ville har fĂ„tt med sig en julklapp hem frĂ„n skolan🎁 Den placerade han sĂ„ fint under granen. Den ser lite ensam ut....😂


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gÀrna, jag vill lÀsa lite jag ocksÄ ;-)

(Om du Àr osÀker pÄ vilken profil du ska anvÀnda sÄ vÀlj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan pÄ knappen "FortsÀtt" och sedan "Skicka kommentar". DÀrefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan Äterigen pÄ knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)