fredag 28 september 2018

FredagskvĂ€ll👍

FredagskvĂ€ll och hela familjen Ă€r hemma❤️

Veckan sprang förbi. Andreas borta pÄ jobb, mer för mig att styra upp nÀr jag kom hem pÄ eftermiddagarna. Det har gÄtt sÄ bra! HjÀlpsamma stora killar och vÀldigt duktig liten kille. Ville har somnat tidigt, lÀggdags redan kl.18.30 om kvÀllarna för att orka upp pÄ morgonen och Äka till fritids redan kl.06. Ville har vaknat strax efter kl.05 pigg och go. "Hej mamma, gÄ ner", dÄ vill Ville ner till soffan och mysa en stund innan det Àr dags att Äka.

Men det var vĂ€ldigt skönt att Andreas kom hem i natt! Ville vaknade till och blev sĂ„ glad nĂ€r han fick se sin pappa. Han har varit sĂ„ saknad!❤️

Andreas jobbade nĂ„gra timmar idag men kom hem vid lunchtid, strax innan jag kom hem. Vi har haft en skön eftermiddag och fixat i Hannes nya rum. 

Ville var pÄ utflykt till DragskÀr med skolan hela dagen.

Hannes har haft en vanlig skoldag.

Elias vaknade i natt och krÀktes ett par gÄnger, idag har han varit hemma frÄn skolan och sovit mycket och kÀnner sig piggare nu.

Jag har fullt upp pĂ„ jobbet. NĂ€sta lördag Ă€r det Ă„rliga Guldklubbsfesten. Mycket att planera men jag börjar fĂ„ bra rutin pĂ„ det nu. Dessutom inventering, menyskrivningar och det dagliga göromĂ„len. Mycket i mitt huvud nu men jag gillar ju verkligen nĂ€r jag har mĂ„nga bollar i luften samtidigt fast jag Ă€r helt slut nu. 

Vissa fredagar Ă€r verkligen mer vĂ€lkomna Ă€n andra, idag Ă€r en sĂ„dan!😁

Trevlig helg!🌾




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gÀrna, jag vill lÀsa lite jag ocksÄ ;-)

(Om du Àr osÀker pÄ vilken profil du ska anvÀnda sÄ vÀlj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan pÄ knappen "FortsÀtt" och sedan "Skicka kommentar". DÀrefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan Äterigen pÄ knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)