torsdag 27 september 2018

Födelsedag🌾

Ja dĂ„ har jag blivit ett Ă„r Ă€ldre. Firades pĂ„ jobbet och firades av mina Ă€lskade killar och pappa hemma❤️Andreas Ă€r i Spanien pĂ„ jobb denna vecka och ringde för att gratulera kl.06.00 pĂ„ morgon❤️

Killarna Àr för underbara, sÄ mÄna om att jag skulle fÄ en bra födelsedag. Elias hade inhandlat present till mig. Jag kom hem med griskaka frÄn jobbet och Hannes dukade sÄ fint. Lite skönsÄng av killarna innan vi fikade. Ville skulle kramas.

Efter Hannes trĂ€ning hĂ€mtade Elias och Alva lite kvĂ€llsmat. Pizzamys i soffan😍

Lyckliga jag som har vĂ€rldens finaste killar❤️




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gÀrna, jag vill lÀsa lite jag ocksÄ ;-)

(Om du Àr osÀker pÄ vilken profil du ska anvÀnda sÄ vÀlj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan pÄ knappen "FortsÀtt" och sedan "Skicka kommentar". DÀrefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan Äterigen pÄ knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)