lördag 29 september 2018

Fotboll⚽️

Hannes andra match efter skadeuppehållet. Ett mål och en assist stod han för. Bra kämpat men det räckte tyvärr inte till vinst idag. Jättekul att se en av mina killar på ⚽️-planen igen👍😃

Det roliga är att från och med nu får jag och Ville även sällskap av Andreas vid sidan av planen.

Andreas har nu slutat som tränare för Hannes lag. Sammanlagt, med avbrott när Ville var nyfödd, har han varit tränare i 11 år! Först för Elias lag och sedan för Hannes lag. Det är inte bara träningar och matcher som tar tid, det är all tid för planering runt om också.

Han slutar av flera orsaker. En av dem är att vi tycker att Ville ska få mer tid och uppmärksamhet, han har alltid fått följa med oss och brorsorna på deras aktiviteter. Nu har han ju också börjat skolan och behöver mer tid och hjälp med läxor. En annan orsak är att Andreas och även jag får tid till egen träning. Våra veckor har alltid varit fokuserade på fotbollsträningar/matcher, mat och läxor och det som hör hemmet till. 

Ett nytt vardagsliv för våran familj har börjat. Det ska verkligen bli jätteskönt! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)