lördag 7 juli 2018

đŸš€đŸƒđŸŒ‍♂️☀️💩

Hemma och ytterligare en vecka har sprungit förbi...

Andreas har semester och jag jobbar sista veckan nu. Jag har försemester kan man sĂ€ga.  Kommer hem till familjen och maten Ă€r fixad. Ingen hĂ€mtning och lĂ€mning. Familjen Ă€r ofta rĂ€tt utspridd men kul att komma hem tidigt och nĂ„gon/nĂ„gra redan Ă€r hemma. 

Jag försöker verkligen att ta det lugnt med min axel som har blivit bÀttre men tycker att den Àr ganska lÀttprovocerad Àn. Jobbar halvtid till semestern sÄ arbetstiden Àr mellan 08.30-12.30 och bara administrativt arbete.

Denna vecka har varit kanonvĂ€der sĂ„ det har blivit bĂ„ttur. Och sĂ„ sprang Ville och Hannes Stadsloppet. Ville, vĂ€rldens gladaste löpare som fick hejarop lĂ€ngst hela den lilla korta banan han sprang, 500 meter. NĂ€r han gĂ„tt i mĂ„l ville han ta ett varv till😍

Hannes sprang en lĂ€ngre strĂ€cka pĂ„  3 km. Hans mĂ„l var att komma topp 10 (95 löpare anmĂ€lda). Envis och mĂ„lmedveten som sin storebror😃 Han kom i mĂ„l som tolva pĂ„ en tid strax under 12 minuter! Wow vilken km-tid👏

Elias kör ⚽️ förfullt. En halvlek i cupmatchen med a-laget tidigare i veckan. TvĂ„ veckor till med trĂ€ning sedan har han 3 veckors vila. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gÀrna, jag vill lÀsa lite jag ocksÄ ;-)

(Om du Àr osÀker pÄ vilken profil du ska anvÀnda sÄ vÀlj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan pÄ knappen "FortsÀtt" och sedan "Skicka kommentar". DÀrefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan Äterigen pÄ knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)