lördag 23 december 2017

Julledigt

Såå skönt med julledighet efter en intensiv höst på jobbet. Jag är så nöjd, glad och lättad efter att våra stora tillställningar på jobbet har varit så lyckade. Har varit en utmaning för mig med min nya befattning😊 men det gick fintfint!

Barnen har varit superduktiga i skolan och förskolan. 

Ville gör framsteg hela tiden och växer så det knakar. Lite tandlös men så charmig på alla sätt och vis...utom i frisörstolen😉 (fast det blir bättre för varje gång, någon form av 6-årstrots). Snart dags för skola, bara en termin kvar. Känns mycket spännande men också väldigt vemodigt. Han börjar bli stor vår lilla plutt❤️🤗

Hannes är jätteduktig i skolan och med sin fotboll och innebandy. Jag tror (kanske önskar) många gånger att han fortfarande går på lågstadiet men det var ett tag sedan...Hannes himlar med ögonen åt mig och säger ”men mamma jag går faktiskt i femman”. Ja, men vad hände, vart tog tiden vägen? Han är iallafall lika gosig och kramig än❤️


Elias som är så himla ambitiös och duktig vad han än tar sig för. Han är äldst och därmed först med allt och jag är så stolt över honom. En bra storebror, en bra förebild för sina bröder...utom när han tonårsbråkar med någon av oss. Jaja jag vet, det hör ju till utvecklingen. ”Chill” är ledordet❤️

Och min älskade man som stöttar och peppar oss alla, som alltid ställer upp för oss och för andra❤️ Han är värd sin 18 dagars julledighet,  ja jag är lite avis. Jag är bara ledig 9 dagar😉

GOD JUL!🎅🏻🎄💝

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)