lördag 2 december 2017

1:a advent

Igår tjuvstartade vi 1:a adventfirandet här hemma. Nykokt skinka och alla tillbehör, julmust, skumtomtar och första ljuset i adventsljusstaken tänt. Julmusiken var på och brasan var tänd. Stämningen infann sig omedelbart. Jag tycker denna tid i väntan på jul är jättemysig! 🎅🏻🎄

Anledningen till tjuvstarten är att Elias åker till Växjö tidigt på söndagsmorgonen. Klart att min äldsta kille ska få fira första advent ❤️ Han kommer inte hem förrän måndag kväll. Antagningsträning, intervju och fystester inför ⚽️fotbollsgymnasansökan. Tuffa tester för att söka det gymnasie man vill. Bara 13 platser finns i Växjö.

Idag ska Hannes spela innebandy, Andreas och Ville ska heja på. Elias ska ladda inför morgondagen med massor av ”chill”. Själv ser jag fram mot en julshoppingdag tillsammans med pappa och syster😊



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)