söndag 1 januari 2017

2017đŸ’„

God morgon 2017!
Mycket trevligt nyÄrsfirande som gick alldeles för fort!

Har kanske med Ă„ldern att göra men jag upplever att tiden bara rusar ivĂ€g, jag vill fĂ„ mer tid att njuta av allt roligt och trevligt som hĂ€nder. 

Nu börjar huset vakna till liv.
Ville ligger hĂ€r bredvid mig i sĂ€ngen och tittar pĂ„ Emil i Lönneberga pĂ„ iPaden pĂ„ polska!😁
Min lilla goding som var ute med sina kaffekoppar i handen och tittade pÄ fyrverkerier vid 12-slaget. NÀr fyrverkerierna började ta slut tittade en trött Ville pÄ mig och sa "sova".
Det tog en liten stund sedan sov han gott.

Min Ville❤...

Bordet dukat med förrÀtten...

...Och senare var det dags för desserten...

Fina Pelle och Katti😍....

...mitt ❤...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gÀrna, jag vill lÀsa lite jag ocksÄ ;-)

(Om du Àr osÀker pÄ vilken profil du ska anvÀnda sÄ vÀlj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan pÄ knappen "FortsÀtt" och sedan "Skicka kommentar". DÀrefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan Äterigen pÄ knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)