måndag 23 januari 2017

Ville 6 år!❤🎉

Idag är det 6 år sedan våran lillprins kom till världen!💙
Han hade bråttom ut och var en pigg liten kille på 3100g.
Stolta storebröder kom och hälsade på oss på BB och turades om att köra barnvagnen på premiärturen😊
Vi kom hem, mycket hände, många minnen och mycket oro för Ville som inte var lika pigg längre. Men tack vara bästa sjukvården fick Ville den hjälp han behövde och tillfrisknade.
Drygt 7 veckor gammal var han åter frisk och vi kände en otrolig lättnad, vi fick vardagen med våra barn tillbaka.
Att Ville visade sig ha en extra kromosom var något vi inte oroade oss så mycket över.
Det var med Ville jag verkligen fick lära mig att inte ta något eller någon för givet. 
Han är mitt lilla stora hjärta❤

Igår firade vi Ville, Hannes och Andreas  med våra nära och kära.
Idag har det varit Villes dag.
Glass i stora lass, tomtebloss, paketöppning och bus i badkaret med storebror Hannes💦
En mycket bra födelsedag!


Ville fick "just dance" spelet till xboxet.
Kul tyckter Ville och resten av familjen...


...och så fick Ville en mjukishund, som han kallar Viggo (precis som farfars och Gerds hund heter). Hunden kan gå, skälla och vifta på svansen🐶...


Blött i hela badrummet och en blöt pappa vid sidan om badkaret när vilda Ville och Hannes busar loss...


Dessa badleksaker som blinkar fick han också i present....



Nu sover jubilaren gott😍

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)