måndag 23 januari 2017

Hannes 11 år!❤🎉

Min mellanprins födelsedag idag!❤
Han kommer alltid vara väldigt nöjd över att han är både lillebror och storebror. Inte alla som är minsann!
Liksom sina bröder är han född en kall vintermorgon och lika bråttom till världen som sina bröder hade han.
Kl. 07.23 kom han, våran Hannes, 3545g och 50 cm.
Hem till storebror och sedan har livet tuffat på riktigt bra för Hannes.
Han är omtänksam som få och min kramkille. Han kan vara sprallig och busig.
Han kommer med kommentarer som jag blir alldeles varm i hjärtat av❤

Idag har vi firat med fika, presentöppning, "just dance" och nu är vi precis hemkomna från middag på Cecil.
Hannes och vi har haft en toppendag!

Äta vaniljbulle utan att slicka sig om munnen, en utmaning....


...det gick bra men skönt när den är uppäten...


Nya sladdlösa lurar...


...och just dance med Ville i spetsen...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)