lördag 31 december 2016

Gott Nytt År!đŸ’„

Julen Àr över och snart Àven 2016.
Det finns sÄ mycket jag skulle vilja skriva och summera detta Är med men jag fattar mig kort idag.

Jag Ă€r bara sĂ„ glad att trots sorg och saknad som inledde detta Ă„r har det varit ett fantastiskt Ă„r dĂ€r jag Ă„terigen fĂ„r bevisat för mig att hur elĂ€ndigt livet Ă€n kĂ€nns sĂ„ blir det bĂ€ttre med tiden. Mammas ord "allt gĂ„r bara man ger det tid" finns för alltid dĂ€r för mig i tuffa tider. 
Tack kloka saknade mamma❤
Det finns ingen stopp- eller pausknapp, livet rullar vidare. 

Och som det har rullat vidare....
TĂ€nker pĂ„ barnen, dom Ă€r sĂ„ duktiga och ambitiösa. Killarna har viljan och rĂ€tt instĂ€llning. Det gĂ„r jĂ€ttebra för dom bĂ„de i skolan och allt annat dom tar sig för pĂ„ fritiden. 

Elias kom hem med jĂ€ttebra betyg efter en intensiv höst med mycket fotboll och lite innebandy. Han klarar verkligen av att kombinera studier och fotbollen som han brinner för. 
Hannes och Ville har en bra förebild i sin storebror.

Hannes gĂ„r i sin storebrors fotspĂ„r det mĂ€rker vi verkligen. Dom Ă€r inte lika varandra men Ă€ndĂ„ vĂ€ldigt lika, svĂ„rt att förklara men det har med deras intresse, instĂ€llning och tĂ€nk att göra. 
Hannes Àr fortfarande min kramkille och det hoppas jag hÄller i sig.


Ville utvecklas och trivs verkligen med livet. Han Àr en glÀdjespridare, nu med en tand mindre i munnen. Ville tappade sin första tand nu i veckan.
Han trivs som fisken i vattnet pÄ förskolan och kommer gÄ sitt förskoleklassÄr dÀr för att sedan börja första klass i sÀrskolan. Bra val för vÄr lilla pojke tror vi.
Och sÄ Àr han och vi lyckligt lottade med vÀrldens bÀsta kontaktfamilj.
Dom finns dÀr för honom och oss i vÄtt och tort.

Min Andreas som fĂ„r skeppet framĂ„t. Gör sĂ„ mycket och har verkligen stĂ€llt upp för mig i Ă„r nĂ€r jag har haft mycket pĂ„ jobbet. 
Jag har t.ex ingen koll alls pÄ trÀningstider/matchtider men det har han!
Vi kompletterar varandra superbra!
Skeppet Àr osÀnkbart!

Och jag dÄ...
Det gÄr vÀl.....
....jÀttebra!
Min största utmaning var jobbmÀssigt i Är. Och jag har verkligen lyckats.
Jag Àr stolt och glad över mig sjÀlv.
Kombinerad tjĂ€nst, nĂ„gra timmar i köket/inköp/planering/menyer passar mig perfekt. 

Och nu ska jag förbereda nyÄrsfirande.
Lunch hemma hos pappa sedan middag med bÀsta Emanuelssonarna hÀr hemma.
Alla mina killar Àr pÄvÀg till Kalmar nu.
Elias trĂ€nar ⚽️ med Kalmar idag. Sista trĂ€ningen för i Ă„r😁

Önskar er alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR!❤








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gÀrna, jag vill lÀsa lite jag ocksÄ ;-)

(Om du Àr osÀker pÄ vilken profil du ska anvÀnda sÄ vÀlj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan pÄ knappen "FortsÀtt" och sedan "Skicka kommentar". DÀrefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan Äterigen pÄ knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)