torsdag 15 december 2016

😊

Snart 4:e advent.
Julklappsshopping i Kalmar med syster och pappa i lördags. VĂ€ldigt mysigt att bara vara vi tre❤️
Skönt att nĂ€stan alla julklappar Ă€r inhandlade. Barnen kommer bli mycket nöjda och glada. 
Dom ser fram emot julen men först ska Elias födelsedag firas. 

Ville var sĂ„ duktig pĂ„ Ă„rliga luciafirandet pĂ„ förskolan. VĂ€rldens sötaste Villetomte❤️
Jag hann tyvÀrr inte med det, sÄÄÄ mycket pÄ jobbet just nu, men Andreas var dÀr och filmade framtrÀdandet.
Ville sÄg till en början vÀldigt förvÄnad ut, mycket publik. NÀr han fick se sin pappa bland publiken mjuknade han upp och sjöng med i sÄngerna. Sedan kom han pÄ att han mÄste ju ropa pÄ pappa, dom första gÄngerna vÀste han fram "pappa" sista gÄngen tog han i sÄ mitt i sÄngen hördes Ville ropande "PAPPA"!
Sötis!😍

Lite skryt.....
Intensivt pÄ jobbet innan jul, som alltid ska Scania bjuda sina anstÀllda pÄ mat.
I gÄr blev alla anstÀllda och entreprenörer bjudna pÄ "jubileumsmiddag" (scania firar 125 Ärs-jubileum)
3000 gÀster var bokade under gÄrdagen!
TrerÀtters!
8 sittningar!
Utmaning!
Som arbetsledare för köket Àr det hur mycket som helst att tÀnka pÄ!!!
Dessutom ska den dagliga verksamheten fungera sÄ jag fick Àven sitta med varubestÀllningar och planering inför kommande dagar och julbord igÄr.
Men allt gick kanonbra!😊
Alla var sÄÄÄÄÄ nöjda.
IgĂ„r nĂ€r jag gick hem efter mitt 13-timmarspass sĂ„ var jag helt tom i huvudet men otroligt lĂ€ttad och glad!😊
Nu kör jag en vecka till sedan vĂ€ntar en efterlĂ€ngtad julledighet. 
Ha en bra dag!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gÀrna, jag vill lÀsa lite jag ocksÄ ;-)

(Om du Àr osÀker pÄ vilken profil du ska anvÀnda sÄ vÀlj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan pÄ knappen "FortsÀtt" och sedan "Skicka kommentar". DÀrefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan Äterigen pÄ knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)