lördag 24 december 2016

Julafton

Hemma efter en underbar julafton med alla mina käraste❤

Det blir aldrig som när mamma fanns hos oss men det blev väldigt, väldigt bra ändå. Jag har tänkt mycket på henne idag. Julafton var mammas dag. 

Älskar alla glada förväntansfulla barn, samvaron, stämningen, maten...ja hela julaftonen.
Mätta, glada och aningen trötta nu.

Tomten kom och fick slängpussar av Ville😘🎅🏻
Ville var så duktig och gick fram och hämtade sina julklappar och tackade.










I morgon fortsätter vi julfirandet🎅🏻......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)