söndag 10 januari 2016

Vintermys

Mjukstart med 2 dagar på jobbet.
Inte klokt vad trött jag har varit efter dom dagarna. Skyller på förkylningen som hänger i sedan 1 vecka tillbaka.
Igår trotsade jag tröttheten och vi åkte till Hjortberget. Premiär i skid-/pulkabacken. Andreas och Hannes åkte skidor. Ville och jag åkte snowracer, jättekul tyckte en mycket nöjd Ville. Vi pausade med en korv och tittade på när Hannes åkte lift...







Elias gjorde sig illa i benet vid fredagsträningen, vila i 1 vecka så han var hemma.

Tycker att det är mysigt med all snö och kylan. Inte mycket som slår att komma in till värmen från en sprakande braskamin med lungorna fulla av kall, frisk luft (och frusna fötter, fryser alltid om fötterna).
Mysigt!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)