tisdag 26 januari 2016

Sjukstuga

Sjukstuga här hemma. Var ett tag sedan sist. Ville och vi andra har fått vara friska länge nu.
Halsont, hosta, feber och snorigt kännetecknar denna omgång.
Ville blev sjuk förra torsdagen. Han mår hyffsat med Ipren i kroppen. Igår var jag med Ville på vc. Prover togs och dom visade på virus. Han har/har haft så ont i halsen så jag ville att dom kollade så han inte har halsfluss.
Elias kom hem med feber och hosta från skolan igår.
Andreas var hemma i slutet på förra veckan och är nu pigg igen.
Själv är jag inte piggelin så det passade mig bra att vara hemma med Ville och Elias idag.
Den enda som klarat sig är Hannes. Håller tummarna att han får förbli pigg.
Födelsedagskalas för födelsedagsbarnen på lördag.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)