måndag 18 januari 2016

Skridskoåkning

Det kalla vädret håller i sig.
Så skönt att vara ute i solen och andas frisk kall luft, frysa lite om fötterna (vilket jag alltid gör) för att sedan gå in i värmen. Jag njuter faktiskt.
Igår var vi vid/på Björnhultsjön.
Träffade Pelle och barnen där.
Alla åkte skridskor utom Ville och jag. Vi promenerade på isen, det gick bra det med. Jag skyller på att jag inga skridskor har för tillfället, dom har Hannes lagt beslag på. Nästa vinter är dom mina igen, då har han vuxit ur dom.
Första gången våra barn åker skridskor på en sjö. Dom gillade det verkligen.
Det blev korvgrillning också, vilket Ville gillade. Han älskar korv med bröd!

























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)