fredag 1 januari 2016

Nyår

Nyårsafton blev en toppendag. Tack till alla som var med och förgyllde den!❤️

Lunch, fyrverkeri med nära och kära.

Avslut på dagen och året med finaste vännerna.
Underbart god mat och trevligt tillsammans!
Desserten var så fin!


Ville stortrivdes hemma hos Pelle och Katti❤️
Pelle är storfavorit. Syns va?!....






Efter kl.02 var vi hemma och Ville var vaken! :-0
Sovmorgon och slappardag idag.
Det mest ansträngande var promenaden hem till pappa och tillbaka.

Året som gick var fyllt av glädje men också oro och sorg.
För ett år sedan hade jag aldrig kunnat tro att året skulle sluta med att min mamma inte längre finns hos oss❤ ️Sådant är livet, framtiden vet vi inget om och tur är det! Och tiden som varit kan vi inte ändra på. Bara nutid existerar...
Men vi kan ta till vara på tiden som varit genom att vårda och plocka fram våra minnen och det väljer jag att göra. Minnena är många och dom försvinner aldrig.



God fortsättning på det nya året!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)