torsdag 17 december 2015

Nedräkning...

Phu, nu andas jag ut! Julborden på jobbet är över för i år. Igår hade vi över 2000 gäster. Idag gjorde vi varm julmat till Safts julbord, "bara" några hundra....
Mycket jobb har det blivit denna vecka.
Det har gått superbra! :-))
Jobb några dagar till sedan väntar en lång julledighet.

Nu laddar vi för Elias födelsedag!
Min lilla stora kille som fyller tonåring på söndag❤️❤️❤️
Vi firar en dag tidigt med kalas på lördag. På söndag vill han spela innebandy. Efter matchen på söndag blir det restaurangbesök efter jubilarens önskan.

Julgranen vi högg i Långemåla har kommit på plats här hemma. Snygg och stor men i dagsläget opyntad...




I morgon blir den pyntad och finare.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)