torsdag 17 december 2015

Mamma❤️

Jag saknar min mamma!❤️
Känslorna och saknaden kommer över mig, speciellt på kvällen när allt lugnar ner sig efter dagen. Vissa dagar jobbigare.
Och speciellt en dag som denna när jag inget hellre hade velat än att ringa och prata med henne.
Det blir verkligen så påtagligt att hon är borta när jag inte ens kan göra en så självklar sak. Fy vad ledsamt det är!

Hon hade alltid mycket att stå i innan jul. Julbord och evenemang med jobbet innan hon brukade komma hem och kasta sig helhjärtat in i julförberedelserna och födelsedagsfirande av Elias.

Igår var det 5 veckor sedan hon somnade in. Vi pratar mycket om mamma/mormor. Hannes tycker fortfarande det känns väldigt konstigt att hon är borta, det sa han senast idag.
Saknaden kommer alltid finnas, vi lär oss nu att leva med den.
"Allt går bara man ger det tid", så klok du var älskade mamma!
❤️❤️❤️




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)