lördag 12 december 2015

Tankar

Började lördagmorgonen med att läsa skpf:s (svenska kommunalpensionärernas förbund)
minnesord av mamma i tidningen.
Är så obegripligt att förstå att hon är borta.
Känns fortfarande många gånger som att hon är i Stockholm eller iväg på jobb.
Samtidigt pratar och planerar vi allt som har med lägenhetens framtid att göra. Pappa och farbror har varit en sväng i Stockholm och plockat och städat undan mycket redan.
Syster och jag åker en sväng dit efter helgerna. Det kommer bli tufft känslomässigt det vet jag.
Vi planerar en jul utan mamma och då är det så klart och tydligt i tankarna att mamma är borta.
Ja vi lever våra liv med den tanken och vetskapen men det är ändå så obegripligt.
Mamma är ofta den sista jag tänker på innan jag somnar och den första när jag vaknar.

Saknar dig!❤️❤️❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)