onsdag 5 juni 2013

Sjukföljetongen Hagman

Vill nu bara att alla ska bli frisk!
En evig sjukföljetong hemma hos oss....
Andreas är på jobbet idag, första dagen efter sjukdom som i helgen visade sig vara lunginflammation!
Nu äter han pencillin och känner sig piggare än vad han gjort under dom senaste 3 veckorna, härligt!
Ville fick feber i söndags och är fortfarande inte pigg. Han ligger bredvid mig här i soffan och sover.
Feber och förkylning har han.
Storprinsarna är pigga i alla fall och det är skönt.
Det närmar sig skolavslutning och Elias som är mest självgående, äldst och slutar 4:an ser fram emot lovet mycket!
Han kommer vara ensam hemma några veckor innan Andreas och jag går på semester.
Första veckan ska han gå på basketskola så då vet han vad han ska göra och kommer upp i tid på morgonen, misstänker sedan att det blir mycket "häng" med kompisar ;-). Jag slutar ju jobba vid kl.13 varje dag så det blir inte jättemycket ensamtid för honom.




Hannes ser mest fram emot sin första skolavslutning. Nästa år börjar han 1:an.
Stora killen ju!



Ville trivs så bra på dagis så jag tror att han kommer sakna det under semestern.




På midsommarafton åker vi med bästa familjen E till Göteborg och firar midsommarhelgen på Liseberg.
Gissa om Elias och Hannes ser fram emot det?! Och vi andra med.
Vi brukar fira ihop och tycker att det passar bra att åka dit innan alla semesterfirare invaderar Liseberg.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)