lördag 22 juni 2013

Liseberg

Vi hade en toppendag igår!!
Vädret var med oss nästan hela dagen bortsett från ett par regnskurar.
Kvällen blev dock aningen kall om man jämförde med den jättevarma dagen.

Men bäst av allt;
Barnen älskar karusellerna och hade jätteroligt!!!
Och vi vuxna med (bortsett från att jag inte är karuselltokig).
Vi är här med bästa familjen E.
I och E är i samma ålder som Elias och Hannes, så vi vuxna och Ville blev lämnade ensamma ganska mycket.
Men det finns en tjusning med det med.
Vi inser att vi har ansvarstagande barn som är bra på att kompromissa, dom har blivit stora och hade superskoj.






















Ville älskade att åka "Farfars bilar" och satt och rattade bilen med en nöjt leende. Att han inte nådde över ratten hade ingen större betydelse...



...körkortet fixade han ändå...



Storebror Elias föredrar högre höjder. "Atmosfear", fritt fall på 146 m höjd (90m innan inbromsning) med högsta hastigheten på 110km/h är en favorit...


Storebror Hannes fick i år åka "Balder" och den gillade han! Den vågar inte jag åka.
Men Hannes gillar också att bli blöt...



Idag väntar en ny dag på Liseberg men först en god hotellfrukost.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)