måndag 17 juni 2013

Nu är det sommarlov

Påväg i regnet till skolavslutningen...







Skolavslutning i kyrkan i fredags var jättefin.
Redan kl.8.20 stod vi i kyrkan, tidig skolavslutning.
Kören sjöng fint och stämningsfullt och jag fick en liten tår i ögat.
Elias och Hannes satt tillsammans med sina respektive klasser.
Andreas, jag, Ville och morfar stod längst med ena väggen, kyrkan var fullsatt!
Ville satt i sin vagn. Han var nöjd hela tiden. Kanske var det nappens förtjänst?...



Skolavslutningen avslutade Elias tillsammans med sin fröken och klasskamrater i klassrummet.
Efter det kom han till oss andra som var samlade i Hannes klassrum där han och klasskamraterna bjöd på en jättefin sommarkonsert...






Efter den fina konserten fikade vi.
Många föräldrar, syskon och farföräldrar fyllde lokalerna men finns det hjärterum finns det sjärterum...




På eftermiddagen kom morfar, systra mi, och barnen till oss och avnjöt Andreas goda jordgubbstårta, mums så gott!!!

Och på kvällen var vi bortbjudna till familjen K.

En hellyckad rolig dag!
...som avslutades sent på natten.

Lördagen hann vi med...
Springrunda-jag
Fotbollsmatch-Elias (vi andra hejade på, dom vann!)
Kalas hos kusinerna S och S-alla

Söndagen blev en återhämtningsdag. Sådana måste man ha ibland.

Älskade killar...



...och älskade killar...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)