lördag 27 april 2013

Väntar....

Inget är som väntans tider...

Jag står utanför omklädningsrummet och väntar på att Elias och fotbollskillarna ska upp till övervåningen för att bli fotograferade.
Om någon timma är det Hannes tur.
Så vad gör mamman under denna väntan???...
Efter påtryckningar bloggar jag lite ;-).
Denna vecka har flutit på bra. Intensiv vecka med bl.a öronläkarbesök för Ville.
Lite öronvax togs bort, allt annat (näsa, öron, hals) ser alldeles "normalt" ut.
Enligt vårdprogrammet ska hörselprov genomföras 1/ggr per år vilket inte gjorts på Ville sedan han var nyfödd så nu kommer vi få en tid för kontroll, bra.

Ville var hos frisören i torsdags innan habbadet. Det gick jättebra!

Igår hade vi och våra ds-vänner träff på Temalekplatsen.
Mycket gungning blev det...




Och Ville rattade bilen, vart bär det av?....




Ville var en trött kille på kvällen! Han somnade gott i sin pappas knä...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)